नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Thursday, May 7, 2015

'नसोध देशको हाल कस्तो छ '

(बिबिसी  नेपाली सेवामा प्रसारित) 

के भनुँ म तिमीलाई देशको हाल कस्तो छ ॥
देश हाँक्ने यी (ना)मर्दहरुको चाल कस्तो छ ॥

बिहानीले दिनको सङ्केत गर्छ भन्ने सुनेथेँ
 तिमी आफै जान  आउने साल कस्तो छ ॥

 ए, बिदेशीने मित्र यौटा आग्रह छ मेरो
नसोध भो हिजोआज नेपाल कस्तो छ ॥

खोक्रो पार्न तम्सेका छन् धमिराहरू यहाँ
भनी साध्य छैन यसको संजाल कस्तो छ ॥

धेरै जना थाकी सके सोध्दा सोध्दा मलाई
तिम्रो हाम्रो जीन्दगीको सवाल कस्तो छ ॥

No comments:

Post a Comment