नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Tuesday, September 20, 2016

सामाजिक अगुवाहरु: जसको बिचारबाट म निक्कै प्रभावित भएँ

सामाजिक अगुवाहरु: जसको बिचारबाट म निक्कै प्रभावित भएँ  

नेपालमा अधिकांश ब्याक्ती पत्रकारदेखी लिएर आफुलाई बौद्धिक ब्यक्तित्व, लेखक भन्न रुचाउनेहरु प्राय: कुनै न कुनै पार्टी या संस्था (NGO/ INGO) को कार्यकर्ता छन । तिनिहरुले आ-आफ्नै शक्तिको वकालत गरिरहन्छन । यस्तो प्रब्रितीले नेपाली राजनीति, समाज, संस्कार नै दुसित बनाउदै लागेका छन । आफु भन्दा कनिस्ठहरुलाई भेडो ठान्ने र आफुले नै भनेको सही हो भनी दाबी गर्छन् ।

यस्तो माहौलका बिच निस्पक्ष भएर सही के हो ? गलत के हो ? किन हो ? केकती कारणले हो ? भन्ने जस्ता सवालमा जस्ताको तस्तै भन्ने/ बताउनेहरु मैले यी दश जना भेटें । यी दश जना ब्यक्तित्वको नाम लीइरहदा यी बाहेक अरु सप्पै खराब भन्ने अर्थ नलागोस । यी दश जना छान्नुको कारण के हो भने कम्तिमा यी दश जनाको बिचार, लेख, अन्तर्वातालाई पछ्यायो भने एउटा साधारण मान्छेले यो नेपाली समाज, आजको समय बुझ्छ ।  को कती पानीमा छ ? सो बुझ्ने मौका पाउछ । त्यसपछी नेपालको राजनीतिलाई हेर्ने बास्तबिक दृष्‍टिकोण तैयार गर्न सहज हुन्छ भन्ने सम्मको मेरो मत हो । यो लिस्टमा सहमत हुनु नहुने तपाईं आँफैमा भर पर्छ तर मेरो आजसम्मको बिश्लेशणमा यी दश ब्याक्ती सही ठहरिएका छन/ हुनुहुन्छ ।
 आगे पाठकको जो मर्जी ।


दश जना ब्यक्तित्व हरु यस् प्रकार हुनुहुन्छ:

१. प्रा. डा. सुरेन्द्र केसी ( राजनीतिक बिस्लेशक तथा प्राध्यापक )
२. भरत दाहाल ( राजनीतिक बिस्लेशक )
३. कृष्ण पहाडी ( नागरिक समाजका अगुवा )
४. नारायणमान बिजुक्छे (नेमकिपाका  अध्यक्ष )
५.. डा. देब प्रकाश त्रिपटी  (पत्रकार  )
६. कुमार रेग्मी ( संबिधान बिद )
७. शम्भु थापा (पूर्व न्ययाधिस तथा नेपाल बार एसोसिएसनका पूर्व अध्यक्ष )
८. पुरुशोत्तम दाहाल ( बरिस्ठ पत्रकार, बिस्लेशक )
९. अरुण कुमार सुवेदी (ब्याबसायी तथा जलश्रोत बिज्ञ)
१०. राजिभ दीक्षित (भारतिय सामाजिक अभियन्ता, इन्जीनीयर, बिस्लेशक )

यी दस ब्याक्तित्वहरुका अलावा अन्तरास्ट्रिय राजनिती र नेपालको राजनीतिलाई हेर्ने मेरो  आजको दृष्टिकोण जेजस्तो छ, त्यो हुन/बनाउन यी महानुभाबको पनि उल्लेख्य भुमिका छ :-

- बालकृष्ण न्यौपाने (बरिस्ठ अधिवक्ता) 
- श्रीकृष्ण अनिरुद्द गौतम ( राजनीतिक बिश्लेशक)
- युबराज गौतम ( पत्रकार तथा राजनितिक बिस्लेशक) 
- प्रदीप नेपाल 
- सौरभ ( राजनीतिक बिश्लेशक)
- पेशल निरौला (एसियाली बिकास अध्ययन केन्द्रका अनुसन्धानकर्ता)
-  राजिभ मल्होत्रा (भारतिय बिद्वान)
- राहुल मेहता (भारतिय राज्नितिक बिस्लेशक, Right To recall/reject का अभियान कर्ता)
- टिकाराम यात्री ( कार्यक्रम प्रस्तोता तथा युवा विद्वान)


....

1 comment:

  1. thank you sir for your suggestions
    I will follow them.

    ReplyDelete