नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Monday, December 12, 2016

गजल

                       गजल

जिन्दगी.. जिन्दगी.. जिन्दगी... यो बगर हो ।।
काँडैकाँडाको बाटो.. खाली खुट्टा सफर हो ।।

हुदैनन् कोहि आफ्ना, त्यो गाउँ जस्तो यहाँ
मान्छेले मान्छेलाई सिङ्गै निल्ने शहर हो ।।

तिम्रा लागि नै होला, यमुना गङ्गा सागर
मेरो लागि त प्रिय, साघुरो यो नहर हो ।।

सुनाऊँ तिम्लाई के के ? छ कस्तो हालचाल
यहि हो चिठ्ठि मेरो , यहि नै खबर हो ।।

सगरमा पुग्छु भन्थेँ- भुइमै छु म आज
न चाहना हो मेरो,  न मेरो यो रहर हो ।।

भन्नेहरुले भन्छन् - पिरतीलाई अमृत
मेरो लागि त प्रिय, पिरती नै जहर हो ।।

No comments:

Post a Comment