नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Tuesday, October 18, 2016



                  गजल  

 यो जीन्दगी भिर भएको छ, पहरा भएको छ 
 म निरक्षरलाई 'एबीसिडी' र कखरा भएको छ 

 मेरा ती सारा दुश्मनहरुलाई, मात खुवाउने गरी
 मलाई आफ्नै आफन्तहरुबाट खतरा भएको छ 

 बलेसीमा उम्रिएको एउटा जौंले यसरी रिस पोख्यो-
 मैजस्तो हो तर घरभित्र उम्रिँदा ऊ जमरा भएको छ 

 यहाँ चरालाई उड्न सिकाइँदै छ, पखेटा काटिदिएर
 हो, मेरो अवस्था ठ्याक्कै त्यही चरा भएको छ 

 मुर्खहरु सम्मानित हुँदै छन्, सभा र गोष्ठिहरुमा
 तर विद्वान जो छ ऊ चैं बलिको बकरा भएको छ 

                                   
                                         - निरक्षर निरौला 



No comments:

Post a Comment