नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Monday, August 3, 2015

मुक्तक -८

1.  
यती बिघ्न सौन्दर्यको खानि देखेर 
सदा दीरहने तिम्रो आनी-बानी देखेर 
ए प्रक्रिती,  के तिमीले चै बुढो हुनु पर्दैन ?
छक्क पर्छु म त,  तिम्रो जवानी देखेर ।।
 

2 . 
रित  हेर  समाजको मान्छे यहाँ हेपिएछ 
पर्खाल बीच विभेदका कठै ! बरा चेपिएछ 
हामी जस्तै बोल्छ, खान्छ- हिँड्छ उसै गरी  
मान्छेकै छ संरचना कहाँ फरक देखिएछ ।।  


3.
खै के गर्यौ तिमीले जाबो सुन जोडेर 
नसा -नसामा लालचको खुन जोडेर
इस्वर पनि मात खादो हो, तिमीलाई देखी-
सन्तुस्ट हुन्छौ  आखिर कुन- कुन जोडेर ।।  


4.
फुल भन्थे माया सबै, हाम्रै किन काँडा भयो 
दुरी छैन तर पनि मन किन टाढा भयो 
साथ छैन एक अर्काको विश्वास कतै हराएछ 
हामी बीच आशंकाको दाग धेरै गाडा भयो ।। 


5.
 अझै पनि तिम्लाई सम्झी रुन खोज्छ मन 
सम्झी सम्झी तिम्रै तस्बिर छुन खोज्छ मन 
अँह... सम्झाउन सक्दिन म, थाकी सके अब 
लाखौ ताराहरू माझ उही जुन खोज्छ मन ।। 


7.
सदासदा मुस्कुराउने शिखर सगरमाथा छ यहाँ 
गोर्खाली मेरा पीता पुर्खाको बीर-गाथा छ यहाँ 
जिन्दगी र श्वासको जस्तो हुन्छ नि मित्रता ?
यो माटो सँगको मेरो त्यस्तो नाता छ यहाँ ।। 

 
8. 
कती सहनु जनताले चोट धेरै भो 
देश हाक्ने मर्दहरूमा खोट धेरै भो 
काँटछाँट गर्नु पर्छ एकएक गर्दै अब 
राजनीतिको फुलबारीमा बोट धेरै भो ।।  

No comments:

Post a Comment