नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Monday, August 3, 2015

गजल

                    गजल
सोच्दै छु म कस्तो होला यार बीनाको जिन्दगी ॥
साथी-सङ्गी, मित्रहरुको प्यार बीनाको जिन्दगी ॥

हजुर नहुँदा यो जिन्दगी ठ्याक्कै त्यस्तो हुनेछ -
जस्तो हुन्छ मौरिलाई घार बीनाको जिन्दगी ॥

बिर्सेंर पनि तिमीले कहिल्यै नसोध्नु मलाई -
कस्तो हुन्छ यात्रा ? दिलदार बीनाको जिन्दगी ॥

ए मित्र, तिम्रो अभाव- मलाई यस्तो गरी लाग्छ - 
जस्तो लाग्छ खुकुरीलाई धार बीनाको जिन्दगी ।।


                                     - शंकर निरौला 'निरक्षर' 

No comments:

Post a Comment