नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Sunday, July 17, 2016

कठै हाम्रो पत्रकारिता !!

कठै हाम्रो पत्रकारिता !! 

अनलाइन मिडियाहरूको पत्रकारिता देखेर पनि दया लागेर आउछ । 
"काठमाडौंमा युवाहरुकोे स्वतःस्फुर्त जुलुस—आई एम विथ केपी–ओली" भन्ने सिर्शकको समाचारका लागि एउटा अनलाइनले ३७ वटा तस्बिरहरू उक्त समाचारमा राखेको छ ।
समाचारको बिसय प्रती मेरो कुनै आपत्ति छैन, र हुनु हुँदैन पनि । समाचार 'समाचार' हो । कुनै घटना घट्छ र त समाचार बनाइन्छ, त्यतिकै समाचार बन्दैन,बनाइदैन । तर एउटै समाचारका लागि ३७ वटा तस्बिरहरू राखिएका प्रती मेरो आपत्ति हो । त्यसरी ३७ वटा तस्बिर राखिनुले त्यो पूर्णत: प्रायोजित समाचार हो भन्ने स्पस्ट भएन र ?
(हास उठ्दो कुरो त के छ भने उक्त समाचारमा २ वटा 'सेल्फी' पनि अटाइएको छ )
स्मरण रहोस्- यो समाचार एउटा प्रतिनिधि मात्र हो, यस्ता थुप्रै भेटिएका छन्, भेटिन्छन् । अनलाइन मिडिया चलाउन दुई तीन जना मात्रै भए पुग्ने र कपी पेस्ट कै भरमा जिन्दगी चलाउन सकिने भएकाले अहिले अन्लाइन मिडियाको बाढी आएको बिर्सिनु हुँदैन ।

No comments:

Post a Comment