नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Monday, September 7, 2015

केहि मुक्त्तकहरू:

केही मुक्तकहरू:

#१.   देश-भक्तीको एउटा पाठ पढाएर आउँदा 
         बलीदानीको जङ्गे पिल्लर ठड्याएर आउँदा
         मलाई यि मान्छेहरुले लखेटे-  मुर्कुटा भन्दै 
         देशका निम्ती मैले शिर चढाएर आउँदा ॥

#२.   चोक्टा -चोक्टा लुछेर यो देश खाइरहेछन्
         मान्छेकै भेषमा उ..हेर न गिद्दहरु आइरहेछन्
         यहाँ तिनै मान्छेहरु शाकाहारी घोषित भए, आमा 
         जो-जसले हजारौं लाखौंं जिन्दगी चपाइरहेछन् ॥

#३.   "म गर्छु गर्छु, गरेरै छाड्छु" भन्ने यस्तो दम चाहिन्छ
          मान्छेलाई 'मान्छे' बन्न यत्ती आँट कमसेकम चाहिन्छ
          तिमी जस्तै लाखौँ मनहरू यस्तरी धुम्म बाँचिरहेछन् 
          मानौँ तिनिहरूलाई त मुस्कुराउन पनि रकम चाहिन्छ ॥

#४.    कहिले उकालो चढिन्छ, कहिले ओरालो झरिन्छ 
          जिन्दगी हो- यो, जिन्दगीमा सङ्घर्ष निरन्तर गरिन्छ 
          हेर्दै जाऊ- लक्ष्य हासिल हुन्छ हुन्छ, हुने नै छ एकदिन 
          यी ठक्करहरू कुनै बिष होइनन् जुन खाएपछि मरिन्छ ॥

                                             - शंकर निरौला 'निरक्षर' 

No comments:

Post a Comment