नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Friday, May 13, 2016

गजल

                            गजल 

    तर्क- बितर्क मनमा, केके हो केके आइरहन्छ ॥
    कस्तो- कस्तो चिन्ता, हर बखत मलाई रहन्छ ॥

    कोइ-कोइ दिन दुगुना रात चौगुना, मालामाल हुँदैछन
    तर आफ्नो भने प्रगती एक दुई अनी अढाइ रहन्छ ॥

    सम्पत्तिको मामिला जब छेडिन्छ, कसैको घरमा
    तब न दाई, दाई रहन्छ, न भाई, भाई रहन्छ ॥

    दैबले पनि साथ छोडेपछी, अपवाद बनेको छ यौटा-
    थाहा छैन मेरो छायाले किन मलाई पछ्याइरहन्छ ॥

    झुपडीमा बस्ने म बाबुरो ! भन्नुस्, कसरी निदाउँ  ?
    जब सम्म मेरो दुश्मनको हातमा सलाई रहन्छ ॥



No comments:

Post a Comment