नमस्कार, अदरणिय पाठक बन्धु स्वागत छ तपाईंलाई यो मेरो ब्यातिगत ब्लगमा। यहाँ मेरा कबिता, गजल, मुक्तक, कथा, समसामयिक बिषयमा लेखिएका लेखहरु छन। यहाँ राखिएका रचनाहरुका सम्बन्धमा सम्पूर्ण अधिकार म स्वयममै निहित रहनेछ। अनुमती बिना यहाँ राखिएका कुनै सामाग्री कपी पेस्ट गर्न सक्त मनाही छ। संपर्कका लागि माध्यमहरु: ईमेल- niraulanirakshar@gmail.com , मोबाइल नम्बर: 9843584348 मेरो ब्लगमा आउनु भएकोमा यहाँलाई हार्दिक धन्यवाद छ !!

Thursday, May 5, 2016


आमा प्रती समर्पित बिचारहरू ...


# मान्छेको स्वाभाव देखेर पनि म बडो छक्क पर्छु, साक्षात इस्वरलाई ब्रिद्धा-आश्रममा राखेर इस्वर भेट्न् भन्दै चार धाममा निस्किएका छन् । # धन्न, बर्षको ३६५ दिनमा एउटा दिन 'आमाको मुख हेर्ने दिन' छ र मान्छेले आमालाई बिर्सेंका छैनन । नत्र त्यो एक दिन पनि नहुदो हो त आमाहरू कसरी बाच्थे होलान ? # फेसबूकमा आमाको फोटो तिनिहरूले मात्रै राख्छन, जस्ले आमालाई कहिल्यै दिलमा राख्न सकेनन् । # यि शब्दहरूमा त्यती ताकत कहाँ छ र जस्ले आमाको महिमा दर्शाउन सकोस् । # आज जेजती आमाहरूले उपहारमा फलफुल, मिठाइ पाउनु भो, उहाहरूलाई मेरो बिन्ती छ । आफ्ना छोरा छोरीलाई यो प्रश्न बिर्सेंर पनि नसोध्नु- "म प्रतिको यत्रो प्रेम ३६४ दिन कहाँ थ्यो ?" # 'आमाको मुख हेर्ने' दिनमा सप्पैलाई मेरो आग्रह छ- कृपया आमाको मुख मात्रै हेर्नु होला, उहाँको आँखा हैन । किनकी आँखा हेर्नु भो भने त्यहा आसु हुनेछ र त्यो आसुले तपाईंलाई धिक्कर्ने छ ।  

- शंकर निरौला 'निरक्षर'

No comments:

Post a Comment